Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: AudLiut
Data: 2010-10-29 22:59:51
1 dalykas nebenoriu as skil'o, nes visi jie pas mane kaip uzburti, po
pusantru metu subyra, suktuvas, perfas dabar sitas. Visus kitus pasikeiciau
i metabo, net ir is tu paciu seniu, o vat su situom jie nusprende spardytis,
o tada jau uzgrojo principai.

Siaip pats is dalies sukuosi prekyboje, ir niekada negadinu santykiu su
klientu, nes noriu kad jis sugryztu. Buna ateina po menesio po garantinio
pabaigos, nu neparodysi gi jam duru, imi sutaisai, pakeiti, o jis
patenkintas, kita menesi dar daugiau nuperka, kitus atsiuncia.

Kodel pas mus negali buti, kaip civilizuotose salyse, pvz amerikoj. Sugedo
telefonas, paskambinau i SE garantini, uzregistravo, sekancia diena gaunu
dezute ups i namus, viduj kitas telefonas, tik be akumo, ir dezute su pasto
zenklu. Niekam nekyla klausimu imti telefona siusti keliom savaitem i
garantini, tikrinti ar tai tikrai ne mano kalte, nes ten vartotojas visuomet
teisus. Antras atvejis sugedo medzio pjuklas, nunesus, net neatidare dezes,
net nereikejo jokiu pretenzija, pinigai i sauja ir eik rinktis kita ar eik
alaus uz juos pirkti, taciau be abejo, vel eini i prekybos sale ir
patenkintas imi kita, be jokios baimes kad reiks kovoti kiekviena karta uz
tai kad su tavim elgtusi kaip su tuo kuris tau visa gyvenima nes pinigus, o
ne turgaus principu, duok pinigus ir taves nepazystu.

Nu va issiliejau, blaivas, bet gal kiek pervarges :)