Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: QL
Data: 2010-10-29 23:07:36
man panasiai buvo, plius buvo sestadienis, tai Senukai pareiske kad
savaitgaliais negali pinigu grazinti.
Teko pakelt tona ir paaiskinti vartotoju teises, pareikalauti ju vidiniu
taisykliu kuriomis vadovaudamiesi jie bando atsifulbolint, ir pinigai ta
pacia minute buvo grazinti.

Teisingas kelias vienas:
1. rastiskas prasymas grazinti pinigus su perpejimu kad bus kreiptasi i
http://www.vvtat.lt/ ;
2. jei negrazina, skundas http://www.vvtat.lt/ . nesileist i derymas, laiko
tempimus ir t.t

Nesileisti i jokias kalbas  apie "vezk i servisa, jie turi parasyti akta kad
tikrai sugedes, bla bla bla". Prasyma i dantis, kopija su parasu kad gavo ir
viso gero.
Nors kartais ramiau nervams eiti ten kur pardavejas pasiuncia.