Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: ap
Data: 2010-10-30 15:34:33
Nenoreciau nuslopinti pasiryzimo, bet vartotoju teises pagal dabartinius
istatymus realiai vartotojo apginti negali. Aisku, skunda issprestu kogero
tavo naudai, bet ju sprendimo vykdymas nera privalomas, tai tik
rekomendacija. O sprendziant pagal tai:
http://www.vartotojoteises.lt/index.php?2729729940 senukai vartotoju teisiu
sprendimu vykdyti nenusiteike... Realiai priversti grazinti pinigus galetum
nebent teisme, kur skundas butu nagrinejamas is naujo. Zinau, nes turejau
reikalu su vvtat sia vasara (ne del senuku). Ginca laimejau, o naudos - 0. I
teisma dar nesikreipiau...