Tema: Re: Senuku garantinis ir rastas pagal sablona
Autorius: svk
Data: 2010-10-30 12:39:53
Neginu aš senių nei dirbu juose, bet po poros metų reikalauti pinigų
gražinimo, tai tik visiškas biurokratas gali, kuris tik "savo atsakomybės
ribose" perskaitęs įstatymo ištrauką ir tematantis "...teisė reikalauti
gražinti pinigus...". Kokion šiknon, atsiprašau, senukai, lopų centras ar
bile koks kitas prekybininkas, kokiu dediesi, susikiš tą tavo du metus
drožtą ir galų gale uždrožtą, nubraižytą, išterliotą ir pan. skilą?

"AudLiut" <audliutNereikia@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:iaf6tl$kff$1@trimpas.omnitel.net...