Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: Kobra
Data: 2010-09-20 09:40:01
357 XP varna pakeite iki tol buvusia 254. Sis modelis buvo darbinis profu
arklys, kuriuo visi miskininkai pjove miskus. 254 varnom buvo pjaunama apie
90% misku ir jie laike super. taciau svedai nueme si modeli ir vietoj jo
isleido 357XP, su kuriuo ir prasidejo visos varnos problemos. masiskai
pradejo byreti siu pjuklu cilindrines grupes. pasak misko pjoveju, reikejo
turet po pakaitini pjukla, nes kitas guledavo servise. sie pjuklai
neislaikydavo garantinio tarnavimo laiko, todel buvo tvarkomi kaip
garantiniai. taciau kuo toliau, Husq. servisai pradejo nenoret daryt
garantijos, visa kalte suversdami pjovejams ar tai blogam kuro misiniui.
kilus dideliam nepasitenkinimui, tuo pasinaudojo stiliniai. jie pradejo
daryt agresyvia politika. kiek zinau, kiekviena firma daugiau ar maziau
susijusi su misko darbais gavo spec. pasiulyma isigyti prof. pjukla uz labai
gera kaina. stiliniai skaito, kad su 357 modelio pasirodymu, rinkoje
prasidejo persiskirstymas, t.y. siai dienai apie 70 proc. prof. rinkos turi
stihl.
tau, kaip megejui, sis pjuklas yra tikrai geras ir laikys ilgai. taciau uz
tokia kaina galejai issirinkti bet ka :)
"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:i72kps$12q$1@trimpas.omnitel.net...