Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-16 19:35:14
labai teisingai pastebejai del grandines.
Pjauna grandine ir nera ka lyginti as pjaunu jau trecia, o va kaimynas dar vieno medzio nesudorojo. Jei jau lyginant reiktu imti kad abu pjuklai su vienodai astriomis grandinemis, abu turi panasu galinguma, medis panaus ir patirtis pjoveju vienoda (o tai manau duoda irgi savo, beje kad pjauna daugiau nereiskia, kad moka teisingai pjauti).
Pavyzdys del grandines - pjovejas tas pats, pjuklas hq mazesnio galingumo vs sthil. Pjovimo pradzia bandoma pjauti su vienu ir su kitu Hq pjauna kaip bite, sthiliu nixuja nepjauna (paliekamas ilsetis). Po kazkiek pjovimo hq grandine jau atsipo - abu nx nepjauna. Abieju grandines pagalandamos dilde bandoma is naujo ir galingesnis sthilius smagiau doroja malkas. Darbas baigiamas su sthil. Tai kuris cia pjuklas geresnis bbz, sakyciau taip viduri dienos abu buvo blogi, nes su atsipusiom garndinem nepjove :)

T:)