Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: markatas
Data: 2010-09-15 09:18:18
Na abejoju, kada zmogus profesionaliai dirba ir sau, tai abejoju, kad
specialiai gadins darbo iranki, kuris jam kasdien duona nesa ir pirkta uz
savo pingius. O del remontu, tai Shtilius mano ziniomis stengiasi visiems
savo gaminiams LT tureti atsarginiu daliu ir nemazai, ne be reikalo stato
dar didesnius sandelius jie (retkarciais pravaziuoju pro atstovybe ir
pabendrauju su vadovais). Su varnomis - kai yra gedimas, tada siunciasi
dalis.

markatas