Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: pablas
Data: 2010-09-14 20:43:34
  Buvau ant stihl labai supykes uz ju 180 modeli.
Turim 260 (gal jau 15 metu :), 230 ir 200T.
Atsiliepimai tik geri. 230 tarnauja dar nedaug, bet labai megiamas
del naujos uzvedimo sistemos. Yra lengvas ir pakankamai galingas malkoms
pjauti. 200T yra vienarankis, patogus statybose ir ukyje. Jo galios taip
pat pakanka malkoms pjauti.

  Siulyciau pagalvoti, ar tikrai reikia didelio ir sunkaus pjuklo:
mazieji modeliai pakankamai galingi.