Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: Kobra
Data: 2010-09-14 13:27:04
MS 310 - ukininko pjuklas sunkus, prastesne antivibracine sistema, bet
galingas ir patikimas. MS 260- profas, smagus rankose, kompaktiskas. Jei
reikes deti didesne juosta (pvz 50cm) eketei issipjauti, tai ant MS310 be
problemu. 260 - nepavez. tevas turi 260, nes ant jo galima uzdeti gyvatvores
zirkliu peili, ant jokiu kitu - ne.