Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: Arj
Data: 2010-09-14 15:34:19
kazkada buvau susidures su girininkais, tai pasakojo panasia istorija:
i lietuva pirmi atejo "varnos" ir visi su jom dirbo, ir iki siol kaimuose benzopjuklus vadina "varnomis".
veliau atsirado kiti, bande ivairius kitus, rezultate visi dirba su stihliais.
Jei vertint kas geriau - varna ar stihlius - tai tipo kaip gelezies gabalas tai jie labai panasius, bet stihlius gerokai
geresnis servisas, todel ji ir naudoja.
Cia is nuogirdu, kiek teisybes nezinau :)