Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: RoLBaC
Data: 2010-09-14 13:51:05
jokiu argumentu deja neisgirdau, bet jeigu paskaitysi pranesimus su kokiais
pjuklais profai dalyvauja varzybose tarptautinese, tai siuo metu rasi
praktiskai vien varnas 372xp arba 346xp mazos vibracijos.
lt beto kitu geru brand kaip pvz dolmar ir nelabai gausi.

as ne uz viena pjukla, tiesiog lyginti charakteristikas reikia, o vartotoju
atsiliepimai pats geriausias ivertinimas visada