Tema: Re: STIHL MS 310
Autorius: Evaldas
Data: 2010-09-14 13:59:22
Žinok man giliai poxui, su kuo dalyvauja važybose /kažkurtais/ mes net nežinom kiek sumoka Husqvarna, kad būtų dalyvaujama su TAIS pjūklais :)
Aš kalbu apie patirtį čia lietuvoje, realiame gyvenime ir nelabai kreipiu dėmesį į šnekas userių nupjaunančių per metus vieną slyvą, o kalbu tai ką girdžiu iš žmonių pastoviai dirbančių, aptarnaujančių, remontuojančių ir t.t.