Tema: Re: Gyvatukas: elektrinis, kombinuotas, nuo recirkuliacijos
Autorius: eimaz
Data: 2010-09-13 18:53:06
na pa smus 3 suauge, boileris, temperatura bei sildymo laikas tokie patys.
tkriausiai tas 1 zmogus ir padidina sanaudas :)
tik kaip pas tave syla gyvatukai be cirkuliacijos tai nesuprantu. pas mane
be cirkuliacijos susyla nebent jei prausiesi ilgai. kitu atveju - tik
isijungus cirkuliacijai.

> Trecias sezonas stebiu vasaros laiku po 1m3 duju dienai.
> 2 asmenys, vanduo 160l sildomas po kelias valandas ryte ir vakare iki 55
> (bent taip rasoma katilo instrukcijoje). Nuo to paties syla gyvatukas ir
> san.mazgo grindys.
> Recirkuliacija isjungta, nes ten, kur ji butu buvus reikalinga, manyta,
> kad nereiks, o kur padaryta, ten ir be jos bedos nera.
>

> "eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message

>>> duju. Recirkuliacija yra, bet atjungta, o gyvatukas kaista savitakiniu