Tema: Re: Gyvatukas: elektrinis, kombinuotas, nuo recirkuliacijos
Autorius: bigT
Data: 2010-09-13 08:37:54
  Pritariu. Pas mane pajungta nuo cirkuliacijos. Minusai: reikejo
statyti butinai nerzaveikini (pakankamai brangu); syla aisku tik tuomet
kai cirkuluoja vanduo, o nafig vandeni cirkuliuoti nakti. Zodziu
daryciau dabar tik elektrinius, bet perdaryt dabar jau be sansu, taip
kad gyvatikai (kopeteles) tapo tik kaip kabyklos, kurios syla tik tada,
kada ijungta cirkuliacija.

On 2010.09.12 08:51, Guliu Rukau wrote:
> [...]
> ranksluostis yra geras silumos laidininkas, o sausas ranksluostis yra geras
> silumos izoliatorius. tiesiog reikia gyvatuko su termostatu, uzdedi slapia
> ranksluosti jis pradeda siurbti siluma ir tenas pradeda sildyti, isdziuvo
> ranksluostis tenas atsijunge ir isijungia laikas nuo laiko. mes taip turime
> pasidare, tai elektros suvartojimo skirtumo, pries ir po nepajutome. tokiu
> butu esi tikras, kad ranksluosciai visada bus sausi, o su taimeriu tai
> speliok, uzteks tu 2 val ar ne... o kas jeigu nusplovei rankas ir
> nusisluoste? slapias ranksluotis ant salto gyvatuko greitai prarugs.

>>> 1. elektrinis su taimeriu