Tema: Re: Gyvatukas: elektrinis, kombinuotas, nuo recirkuliacijos
Autorius: bzik
Data: 2010-09-13 17:15:50
Trecias sezonas stebiu vasaros laiku po 1m3 duju dienai.
2 asmenys, vanduo 160l sildomas po kelias valandas ryte ir vakare iki 55 (bent taip rasoma katilo instrukcijoje). Nuo to paties syla gyvatukas ir san.mazgo grindys.
Recirkuliacija isjungta, nes ten, kur ji butu buvus reikalinga, manyta, kad nereiks, o kur padaryta, ten ir be jos bedos nera.