Tema: Re: Gyvatukas: elektrinis, kombinuotas, nuo recirkuliacijos
Autorius: Evaldas
Data: 2010-09-13 00:38:25
"marius" <nera@nera.lt> wrote in message news:i6jf49$64t$1@trimpas.omnitel.net...
> bet jei sildymo metu temperatura pvz 30 - 40 laipsniu tai jis tik drungnas
> bus ir nieko nedziovins...

Šitai aš supratau, pas mane ne grindinis šildymas todėl tik pavyzdį pateikiau, atsakydamas į tavo klausimą apie reguliavimą. Gyvatuko temperatūrą galima reguliuoti lygiai taip pat kaip atskiro radiatoriaus temperatūrą vožtuvo pagalba. (galima su termogalva)
Na nežinau man asmeniškai jungimas į recirkuliacijos sitemą neatrodo logiškas. Visų pirma kvaila būtų recirkuliaciją laikyt įjungtą visą laiką, jei nelaikyt įjungtą tai gali nesutapti laikas kada jos reikia gyvatukui ir kada reikia apskritai. Daryt atskirus kontūrus žvėriškos išlaidos kurios niekada nepasiteisins. Todėl aš už elektrą. Tik ar tikrai reikia 300W nežinau.