Tema: Re: 4 variantas
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-15 17:57:55
jo o 10 boileriu po 10 litru kainuoja pigiau islaikyti nei 500 litru viena boileri :)
Vidai, gal lyginam veinodo turio, o ne 30 litru pasildymas pries 100 litru pasildyma. Beje, smarkiai abejoju ar bus pigiau palaikyti 10 boileriuku po 10 litru negu viena 100 litru boileri :)

O siaip pasiulymas - statyk boileri prie pat ciaupo ir nereiks sukti galvos :)

T:)