Tema: Re: 4 variantas
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-15 17:07:53
nu man kazkie pasvaigimai apie mazus buferinius boilerius ir pan. Man regis nieko gudriau nesugalvosi apart cirkuliacijos. Na primetam pasistatai ta boleriuka 10 lt uz 200 lt ji turi pastoviai laikyti ijungta i elektra, kitaip per laika atves tas vanduo ir turesi ta pati salta kaip is vamzdzio. Toliau atsukai krana is boileriuko bega karstas vanduo, i ji bega saltas, kai baigiasi siltas vanduo (na tie 10 l) krenta temperatura, kol vel atbega karstas is sistemos. Tiesa, parktikoje to nebandziau, bet butent taip isivaizduoju teorijoje, o isleidus pora simtu litu suprasti kad tai vejams... nedziugina...
Beje, lygiai ta pati Vidai tu ir destai.
Jau geriau Vidai statyk 300 litru boileri, vamzdzius izoliuok, paleisk recirkuliacija nustates max cirkuliacinio temperatura +40 ir visos bedos. Nx tie boileriukai, kad ir uz kelis simtus, bet juos reikia pajungti, uzima vieta, ims elektra, nauda abejotina, jie neamzini ir t.t.

T:)