Tema: Re: 4 variantas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-09-15 17:42:38
> Na primetam pasistatai ta boleriuka 10 lt uz 200 lt ji turi pastoviai
> laikyti ijungta i elektra

Palaikyti 3 vnt po 10l boileriuku karsta vandeni kainuoja pigiau, negu
palaikyti viena 100l boileri. Juo labiau, kad kai kuriuose gali nustatyti 40
laipsniu temperatura, tuomet kai centriniame gali buti aukstesne

> Toliau atsukai krana is boileriuko bega karstas vanduo, i ji bega saltas,
> kai baigiasi siltas vanduo (na tie 10 l) krenta temperatura, kol vel
> atbega karstas is sistemos.

Atsukus krana i boileriuka atbega litras kitas atvesusio vandens ir toliau
pradeda teketi karstas vanduo is centrinio boilerio. Atkreipkite demesi, kad
su cirkuliaciniu siurbliu karstas vanduo bus pastoviai vesinamas, o mano
atveju jis atves ir liks atveses iki pareikalavimo. Ir sis atveses vanduo
jokios itakos netures atsukus ciaupa. Jeigu idesi kazkokia automatika
cirkuliaciniam siurbliui tai ko gero uz ta kaina galesi isigyti ne 3, o
daugiau boileriuku.

> Beje, lygiai ta pati Vidai tu ir destai.
> Jau geriau Vidai statyk 300 litru boileri, vamzdzius izoliuok, paleisk
> recirkuliacija nustates max cirkuliacinio temperatura +40 ir visos bedos.
> Nx tie boileriukai, kad ir uz kelis simtus, bet juos reikia pajungti,
> uzima vieta, ims elektra, nauda abejotina, jie neamzini ir t.t.

Po kraiukle pakisti 10 litru boileri vietos kaip ir nereikia.