Tema: Re: 4 variantas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-09-13 08:02:09
Isiterpsiu su papildytu 4 variantu.
4. Siame forume vienas pilietis teige, kad pas ji pastoviai veikia
istraukiamoji ventiliacija ir labai greitai dziuna skalbiniai. Man idomu ar
tokiu atveju galima atsisakyti ranksluosciu dziovintuvo? Gal tuomet pakaktu
zemesnes temperaturos i gyvatuka?

Ir dar siek tiek ne i tema.
5. Po plautuvemis statyti buferinius mazos talpos boileriukus, o vandeni i
juos padavineti is centrinio boilerio. Tuomet recirkuliacijos nereikes, nes
temperatura butu palaikoma tiesiai po kriaukle savitaka.