Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-05 19:14:45
    Naudoju SEB'a senokai ir ju e-bankas man viens labiausiai patogiu, bet aisku yra trukumu, del ataskaitu tai noretusi galeti aplamai issitraukti visus darytus pavedimus, PILNA INFORMACIJA, su kodais ir t.t... zodziu visa info kuri dalyvavo ji darant :) Na yra aisku bugu ir esu praneses juos...

    Na bent lyginant su UB (sudetinga autorizacija su paklodem kodu, kuriuos nepatogu tampytis su savimi) ar Danskebanku (kur eidavo pamenu pasiklysti beieskant reikalingos funkcijos ir bent tuo metu nejo prekiaut vertybiniais popieriais per ju e-banka, o reikedavo eit i banka...) tai SEB friendly dar...

    O vat galetu nesyksteti visos absoliuciai informacijos susijusios su pinigine operacija.