Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Saulius
Data: 2012-02-07 10:15:05
On 2012.02.07 09:35, Artūras_darbe wrote:
> Jeigu kažkas turi tokį makrosą, mano kvalifikacijos neužtenka, jau
> bandžiau kelis kartus.
>

> O atsiskaitinėju Lietuvoje paprasčiausia Visa elektron visur išskyrus
> valgykloje. Ir užknisa tas datų neatitikimas. Kortelė yra nekreditinė ir
> tas pinigų rezervavimas ir atsiskaitymo datos makalavimas paprastam
> piliečiui ne bankininkui ir ne įmonės buhalteriui yra tik bereikalingas
> smegenų makalavimas. Galėtų bankininkai leisti matyti žmonėms ataskaitas
> be to rezervavimo. Gi ji visiškai žmoggui nieko neduoda ir nesako.
> [...]

   Deja, rezervuoja parduotuvė/viešbutis/degalinė banko sąskaitoje. O po
kelių dienų atsiunčiama pilna informacija buhalterinei operacijai
atlikti. Bankas tik tiek ir daro, kad registruoja veiksmus, kuriuos
gauna per kortelinę sistemą.

   Realūs pinigai iš tavo kortelinės sąskaitos iškeliauja buhalterinės
operacijos laiku.

   Saulius