Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2012-02-07 19:57:15
Ne visa taisyklės, o elementari buhalterinė apskaita. Kol pinigai
rezervuoti, laikoma, kad jie yra tavo sąskaitoje, su visomis pasekmėmis - už
juos skaičiuojamos palūkanos (na, čia jei pasiseks :), atitinkamai
skaičiuojamos kredito palūkanos. Apskritai tai pati kortelių sistema yra gan
senovinis išradimas ir atsiradus kortelėms, kur privalomas atsiskaitymas
elektroniniu būdu (visa electron, maestro) tam tikri elementai, kaip
rezervacija iš principo tapo nereikalingi, tačiau jie vis dar yra, nes
keisti senas savo kreditinių kortelių sistemas niekas nenusiteikęs - kalbu
apie pasaulį, ne Lietuvą. Iš kitos pusės, ši sistema padeda išvengti tokių
problemų, kaip dvigubas nurašymas nuo sąskaitos, kai atsitiktinai
susidubliuoja rezervacijos.

Beje, Lietuvoje, palyginus su pasauliu, elektroninės bankininkystės srityje
mes esame aukštumoje :)