Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-02-07 12:27:59
Vat vat būtent man irgi taip atsako bankininkai ir dar priduria kad
tokios yra VISA taisyklės. O kad prieš 5 metus tokių taisyklių nebuvo
arba jų nesilaikė jau užmiršo.
O kad banko išplėstinėje ataskaitoje net nebėra iš viso atsiskaitymo
datos, manu čia yra elementari kliauza ir labai tikiuos kad jie
ištaisys. Bet nežinau kam pasakyti kad pamatytų.