Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-02-09 09:21:45
Pedantas ne pedantas, bet karts praverčia tokie užrašai gyvenime. Bet
žinoma filmas ar knyga paskaityt yra smagiau. Už tat ir norisi kad šiam
kompiuterių amžiuje tokie apskaitos darbeliai būtų atliekami greitai ir
tiksliai, ir gyventi padėtų o netrukdytų. Mėgstu kai durnus darbus daro
kompiuteris, jis tam ir sukurtas. Bet anas yra pakankamai nesupratingas
ir jam reikia pateikti jam suprantama forma duomenis.

Džiaugiuos, Linas Petkevičius, kurio žinutę matau ir čia, parašė man
formulę. Ačiū jam.