Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-02-07 09:35:06
2012.02.06 13:23, Saulius rašė:
> Atsiskaitymo data yra operacijos komentare: "IKIUKAS SOPENO, VILNIUS,
> LT, atsisk. data 2012-01-28". Kiek suprantu, galima Excelyje pasirašyti
> makrosą, kuris ją trauktų į atskirą stulpelį.
Jeigu kažkas turi tokį makrosą, mano kvalifikacijos neužtenka, jau
bandžiau kelis kartus.

O atsiskaitinėju Lietuvoje paprasčiausia Visa elektron visur išskyrus
valgykloje. Ir užknisa tas datų neatitikimas. Kortelė yra nekreditinė ir
tas pinigų rezervavimas ir atsiskaitymo datos makalavimas paprastam
piliečiui ne bankininkui ir ne įmonės buhalteriui yra tik bereikalingas
smegenų makalavimas. Galėtų bankininkai leisti matyti žmonėms ataskaitas
be to rezervavimo. Gi ji visiškai žmoggui nieko neduoda ir nesako.
Rezervuoja bankas ir bakas tvarko, tai ir tegul tvarko. Kam man reikia
žinoti jų vidaus reikalus. SEB prieš kokius 5 ar 6 metus to nebuvo.