Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Saulius
Data: 2012-02-06 13:23:30
On 2012.02.06 10:39, Artūras_darbe wrote:
 > Aš naudoju AceMoney. Banko exelines ataskaitas konvertuoju į programai
 > suprantamas ir įsikeliu. Viskas puikiai veikia, išskyrus vieną
 > vienintelę kliauzą SEB ataskaitoje. Ten visiškai nėra atsiskaitymo
 > datos. Bankininkų data net sekundžių tikslumu, o skiriasi nuo tikrosios
 > atsiskaitymo datos per 3 ar 6 dienas. Seubas! Tad mano išlaidos
 > atsiduria kituose mėnesiuose ar net metuose.

   Atsiskaitymo data yra operacijos komentare: "IKIUKAS SOPENO, VILNIUS,
LT, atsisk. data 2012-01-28". Kiek suprantu, galima Excelyje pasirašyti
makrosą, kuris ją trauktų į atskirą stulpelį.

 > Aišku galima rankomis, nu bet blembački BANKININKAI, jums jūsų
 > atsiskaitymai rūpi kurią sekundę padaryti, o man tipo rankytėmis su
 > mediniais skaitliukais :).

   Kažkiek galima suprasti tavo problemas. Bet būtent tavuoju atveju
(jei gerai spėju, dirbi Anglijoje ir joje atsiskaitinėji lietuviška
kortele) buhalterinė operacija yra svarbiausia informacija. Būtent ja
remiantis skaičiuojamos palūkanos (jeigu tai kreditinė korta). Atėjus
oficialiai operacijai iš VISA ar MasterCard galutinai suformuojama
transakcija pagal einamą dienos valiutos kursą. Nes tom keliom dienom
anksčiau, kai brauki kortą parduotuvėje ateina tik rezervacija. Kurios
suma valiutinės operacijos atveju garantuotai skirsis nuo buhalterinės.

   Va taip gaunasi. Iš vienos pusės įmonės, kurioms svarbu būtent
buhalterinė operacija. Iš kitos pusės, fiziniai asmenys, kurie
įsivaizduoja, kad kai braukia parduotuvėje kreditinę kortelę, iš karto
sumoka pinigus.
   O gal geriau tiesiog pradėti biudžetą skaičiuoti buhalterinėmis
operacijomis? O ta poros dienų laikotarpį laikyti kaip "kreditinę
liniją", kuri duoda galimybę už prekę atsiskaityti vėliau? Juk galų gale
kreditinės kortos prasmė ir yra tame.

   Saulius