Tema: Re: Apie SEB banką balsas tyruose
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-02-06 10:40:08
Aš naudoju AceMoney. Banko exelines ataskaitas konvertuoju į programai
suprantamas ir įsikeliu. Viskas puikiai veikia, išskyrus vieną
vienintelę kliauzą SEB ataskaitoje. Ten visiškai nėra atsiskaitymo
datos. Bankininkų data net sekundžių tikslumu, o skiriasi nuo tikrosios
atsiskaitymo datos per 3 ar 6 dienas. Seubas! Tad mano išlaidos
atsiduria kituose mėnesiuose ar net metuose.
Aišku galima rankomis, nu bet blembački BANKININKAI, jums jūsų
atsiskaitymai rūpi kurią sekundę padaryti, o man tipo rankytėmis su
mediniais skaitliukais :).