Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: android
Data: 2019-01-09 12:33:46
as tai pajamiau ta is po stalo, nes kaiptik t2 planas buvo su 12gb/men kuriu man nafig nereikia,
isnaudoju iki 1gb jau kokius 6 metus.
Tai 9e/men pas t2 vs 4e pas telia, 25 menesiu sutartis ar panasiai ten. Buvo verta atmest 5e t2 uz
ta 1 savaite ir ajt i telia.
Tuo labiau kad ant t2 pas mane kaprizinis pyktis likes kai po 14 metu _nepertraukiamo_ naudojimo
pradejo kaitalioti planus ir man kaisioti nereikalinga suda panasiai kaip ir tau. Tada per savitarna
graziai parasiau, kad nesutinku su plano anonsuotu keitimu ir prasau palikti esamas salygas.
Nusispjove. Pora men pasinaudojau nauja didele kaina ir persiregistravau i ezi. Is principo.
Skambinejo keli skirtingi t2snikai, paaiskinau kodel taip padariau. Tik nieko gero nepasiule. Po
pusmecio baigesi Ezio nemokami megabaitai (uz parbegima), emiau dairytis pastovaus plano ir
pigiausiai bv ta t2 "akcija". Tai gerai, kad telia visgi sugebejo kazka normalaus is po stalo
iskrapstyt.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com>