Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-06 22:03:30
On 2019-01-06 20:57, android wrote:
> is registruoto ezio sudariau sutarti su t2, po 3 dienu paskambino is
> omnio ir pasiule gera plana is po stalo.

Jie visi taip daro. Juokingiausia, jog suskumba "gėrybes iš po stalo"
traukt kai jau būni susitaręs su kitu provaideriu, tada bando iš šūdo
vašką spaust ir ima skambinti "spec." vadybininkai :)

Mane praeitais metais Bitė parino kelis kartus telefonu, vis bandė
prastumti man nenaudingą planą, atseit, "senus naikinam, todėl imkite
šitą, jis jums bus geresnis". Argumentų, jog man naujas netinka ir jog
atsižvelgiant į mano naudojimą tai man bus sąlygų pabloginimas,
praleisdavo pro ausis ir toliau aiškino, jog man taip bus geriau :)

Kai trečią kartą jau nusibodo klausyti šituos absurdus ir ginčytis, taip
ir pasakiau, jog aš geriau žinau kas man geriau, nei jūs :) Ir perėjau į
Telia. O juokingiausia, jei jie nebūtų man lindę į akis ir paliktų viską
kaip yra, aš nebūčiau anei piršto pajudinęs ir naudočiausi jų ryšiu toliau.

O jau kai viską sutariau su Telia, tada apsireiškė Bitės spec.
vadybininkė ir "aj aj aj, kaip blogai, tiek daug metų pas mus, mes, gi,
galėjome irgi geras sąlygas pasiūlyti!" :) Sakau, tai ko nesiūlėte, ko
man kažkoks durnius skambinėjo, kuris skelbėsi žinąs mano poreikius
geriau, nei aš pats? :) Tai bandė įkalbėti, jog nutraukčiau perėjimą į
Telia ir tikrai staiga ir planas man tinkamas atsirado ir net viskas
ženkliai pigiau, nei aš mokėjau iki tol :) Bet pasakiau, jog aš jau
sutaręs ir nors parašo dar nepadėjau, bet mano žodis kažką reiškia. Have
a nice day! :]