Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-07 08:45:30
Aš visai neseniai atėjau pas pas omniteliją. Dėl kainos. Pasiūlė geriausią
neribotą internetą namams. Kabelis neateina, tai rinkausi kas duos geriausią
kainą ir srautą. Kaip ne keista T2 pasiūlė brangiau, nors pas juos buvau
abonentu daug metų. Bitės net nesvarsčiau ibo turiu darbinį ragelį ir kokybė
visai nedžiugina. Jau Vilniuje yra vietų kur susiskambinti sudėtingiau
palyginus su T2 (ta pati vieta ir laikas), tai periferijoj išvis blogai.
Reguliariai dropinasi skambučiai. O neribotas internetas tai iš vis
nesusipratimas. Pradeda ribot greitį pasiekus 100 ar tai 200 GB

"Diamondas"  wrote in message news:q0sl3k$ung$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikučiai :)

Dilema - kaip ir navarotai omnitelijos džiugina labiausiai turbūt, bet
nu visada norisi mokėti mažiau :) Daug metų buvau bitėje (>10) , omnyje
irgi panašiai esu, tele2 karts nuo karto pabandydavau, bet vis  kokie jų
bug'ai (featurai) užknisdavo :)
Visada abonentu buuvau - taip keli numeriai naudojami, jei kyla klausimų
kaip :)

Eiti prasitęsti ir nesukti nei sau rutulių nei jums smegenų ? :)) Ar
visgi Yra kokių variantų kaip pasigerinti sąlygas arba gauti daugiau už
tą pačia sumą :)

Ačiukas :)

P.S. Per daug grupių, nes nu ten daugiausiai veiksmo ir žmonių su nuomone :)