Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitesti ar pasikeisti i Bite/Tele2 ? :)
Autorius: kef
Data: 2019-01-07 10:35:25
0.7 / min i/is LT Vytook's siulytas pildyk. O siaip tai verta pries kelione
uz ES ribu pasidairyti prepaidu, jei nera su gerais skambuciu tarifais turi
buti su gerais interneto tarifais + skaipo abenementas skambuciams i
pasirinkta sali jei reikia. Papigiai visada yra.

"????"  wrote in message news:q0v0d0$k96$1@trimpas.omnitel.net...

makaronai. izraely pas visus vienodai brangei (5eu+/minute). ten tu 150 ir
nepastebesi ;)

"Gosha"  wrote in message news:q0u86a$sg$1@trimpas.omnitel.net...

Jei taupai, Bites neimk.
Kinijoje, Izraelyje mokejau 2 kart brangiau nei Tele2 siulo, kai
patikrinau. 150? permokejau. Kuriu velniu?
Atsisakiau Bites nors buvau vienas pirmuju ju klientu kelis
desimtmecius. Toks ju poziuris net i lojalius klientus.