Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: Caponi
Data: 2019-01-06 22:46:48
Šiaip praėjusiais metais Bitės ir Telia (keli skirtingi abonentai, Bitės
man reikėjo plano korekcijos, Telia priverstinai sugalvojo pakeist
planą) atvejais antrajam maile susirašinėjant užteko paklaust ar čia jau
jų galutinis pasiūlymas ir galiu ramiai eit pas konkurentus, ar visgi
tęsim bendradarbiavimą toliau - gavau adekvačius pasiūlymus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/