Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-06 21:38:43
ubagiskas kacapas klumpem perautas peza apie sharinima :D taip ir sakyk, kad
savo ruskiam reik uz dyka interio.

"KandysRomka"  wrote in message news:q0t8fv$bnm$1@trimpas.omnitel.net...

Euras sian ar ten aisku px visai. Bet jei kas pasiulytu uz ta pacia suma
kaip omnis neribotus pokalbius ir sms, bet vietoj 4 mobiliojo rysio
gigu- neribota duomenu kieki, tai gal pereiciau. Tik neturetu buti jokiu
saziningo naudojimo kabliuku, nes man tikrai kartais prireikia pasharint
interneta keliems laptopams ir duomenu srautas per diena gali 10 gigu ar
daugiau pasiekt.