Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: Exx
Data: 2019-01-07 14:21:29
On 2019.01.06 17:56, KandysRomka wrote:
> Euras sian ar ten aisku px visai. Bet jei kas pasiulytu uz ta pacia suma
> kaip omnis neribotus pokalbius ir sms, bet vietoj 4 mobiliojo rysio
> gigu- neribota duomenu kieki, tai gal pereiciau. Tik neturetu buti jokiu
> saziningo naudojimo kabliuku, nes man tikrai kartais prireikia pasharint
> interneta keliems laptopams ir duomenu srautas per diena gali 10 gigu ar
> daugiau pasiekt.

As tai bites paemes uz 14Eur (realiai gal 17Eur), nes 1 abonentas uz tai
moka 20Eur, tai antram duoda 30% nuo nuo sito, tai per abu 34 Eur
gaunasi. Tai sakai 10GB per diena? As per sventes ziurejau online filmus
4k, tai privirinau jau kokia 70GB. Nezinau kol kas neatjunge :), siaip
nesuprantu kodel turetu atjungt, jei as tarkim IPTV naudoju?