Tema: Re: Omnitelijos sutartis baigiasi.. prasitęsti ar pasikeisti į Bitę/Tele2 ? :)
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-07 14:30:24
Tai privirink 100GB ir tada pažiūrėk :) Bent prieš pusmetį sąlygose tokia
žvaigždutė buvo smulkiu šriftu, kad pasiekus 100GB (ar tai 200GB, jau
nepamenu) tau stipriai apriboja greitį. Pasibaigtų visos iptv ir t.t.
Nežinau, gal jau išaugo iš to Bitė, bet nenustebčiau jei ne, jie pastoviai
atsilikę keliais žingsniais.

"Exx"  wrote in message news:q0vg89$1j8$1@trimpas.omnitel.net...

On 2019.01.06 17:56, KandysRomka wrote:
> Euras sian ar ten aisku px visai. Bet jei kas pasiulytu uz ta pacia suma
> kaip omnis neribotus pokalbius ir sms, bet vietoj 4 mobiliojo rysio gigu-
> neribota duomenu kieki, tai gal pereiciau. Tik neturetu buti jokiu
> saziningo naudojimo kabliuku, nes man tikrai kartais prireikia pasharint
> interneta keliems laptopams ir duomenu srautas per diena gali 10 gigu ar
> daugiau pasiekt.

As tai bites paemes uz 14Eur (realiai gal 17Eur), nes 1 abonentas uz tai
moka 20Eur, tai antram duoda 30% nuo nuo sito, tai per abu 34 Eur
gaunasi. Tai sakai 10GB per diena? As per sventes ziurejau online filmus
4k, tai privirinau jau kokia 70GB. Nezinau kol kas neatjunge :), siaip
nesuprantu kodel turetu atjungt, jei as tarkim IPTV naudoju?