Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: opapa
Data: 2009-08-31 20:54:23
patikrinau, ratai viskas ok... va pagalvojau panasus garsas buna kai
vaziuoja per tas juostas kur yra ant kelio ties Grigiskemis (na dabar jau
menkai beliko), bet toks reguliarus bum bum bum bum bet grynai tik tam
tikroje vairo padetyje...
tiesa, dar pagalvojau kad pas mane paskutiniu metu dujos labai greitai
persijungia.... idomu is kur jos ima duomenis ? is masinos ECU /t. daviklio
? ar turi savo... dujos lenkiskos IV kartos....