Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: opapa
Data: 2009-08-27 13:38:18
dujos lenkiskos IV kartos, detos propane pravaziuota virs 60 kkm, nieko 
apart duju filtro keitimo nedaryta.. ant kiek persijungia tai nezinau, bet 
kazkur ~40 gal... na netaip  greitai kaip pas kitus..
tiek su benzinu tiek su dujomis viskas taip pat, purtosi variklis ir viskas, 
tiesa duju suvartojimas padidejo iki kokiu 14-15 ltr/100km, seniau budavo 
12-13

"MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message 
news:h75mvd$6p1$1@trimpas.omnitel.net...
> kokios dujos?
> nuo kiek laipsniu persijungia?
> ar purtosi taip pachiai?
>
>
> -- 
> -- 
> Best regards,
>
> MAXX
>  Dodge Grand Caravan'02 3,3
> Audi A3 '00 1.8T quattro
> --
> "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message 
> news:h75mqs$6h8$1@trimpas.omnitel.net...
>>o kaip laisvu eigu vozhtuvelis? turiu man atrodo veikianti.
>> O kam tau reikai nukenksminti ERG? Tetchio pasificai nukenksmint taip ir 
>> nepavyko, tai pakeitem 170 lt naujas ir viskas susitvarke. Bet simtomai 
>> buvo kitokie, purtesi karshtas.
>> pasikeisk ta erg ir vsio.
>> tik pazhiurek nuo ko tinka. garantuotai ka nors pigaus ish GM grupes 
>> gausi. chia tie lietuviukai su savo kainorada uzhpist baigia.
>>
>> -- 
>> -- 
>> Best regards,
>>
>> MAXX
>>  Dodge Grand Caravan'02 3,3
>> Audi A3 '00 1.8T quattro
>> --
>> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message 
>> news:h75lv2$511$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jei sugalvosi kame problemos del salto blogai dirbancio variklio tai 
>>> tikrai bus :) - galesiu perduoti tavo zmonai jei dar dirba ten pat....
>>> tiesa, dar paskaitinejau rusu forumus ir ten visi sako, kad 
>>> paprasciausias budas nukenksminti EGR voztuva tai uzlydyti vakumo 
>>> zarnele kuri ateina i ta voztuva, tai ta operacija padariau ir lyg 
>>> pagerejo.. nu bet taip so so... tiesa dar kai uzvedi toks idomus garsas 
>>> kaip per tarpine kokia pustu (gal ta kur EGR voztuva uzglusinau) bet 
>>> kazkur po minutes kai siek tiek pasyla tas garsas dingsta...
>>> dar karta pracekinau su savarzele tai lambda zondo klaidos jau nebera... 
>>> plia uzsiknisau jau su ta Omega....
>>> ir dar prie viso to malonumo nustojo veikto kondicionierius - toks 
>>> vaizdas kad nejungia kompresoriaus :((( pravazinejau 3 metus be 
>>> problemu, o cia dabar kad pradejo viskas is eiles birti plia :(((( pats 
>>> laikas keisti auto, tik ta krize....
>>> o gal zinai kur tu rusisku davikliu ieskoti ir ar is vis keisti....?
>>>
>>> ps. einu jau akcijinio alaus ieskoti
>>>
>>>
>>> "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message 
>>> news:h75kms$2vs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kur mano alus?
>>>>
>>>> -- 
>>>> -- 
>>>> Best regards,
>>>>
>>>> MAXX
>>>>  Dodge Grand Caravan'02 3,3
>>>> Audi A3 '00 1.8T quattro
>>>> --
>>>> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message 
>>>> news:h6tev2$rc1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> padrasintas MAXX kad galima kisti belenkoki davikli, svarbu laidu 
>>>>> spalva atrinkti :) pritaikiau senesni (94-96) pask. velenelio davikli 
>>>>> ir kaip ir ta problema issiprende, tik liko dar viena :( saltas 
>>>>> variklis visai nedirba :( kol neuzsyla iki kazkur 70-90 tol neimanoma 
>>>>> praktiskai vaziuoti, masina tamposi, gazo nepriima, atrodo lyg koks 
>>>>> cilindras nedirbtu, kylan apsukoms kaip ir "pramusa" ir gerai dirba, 
>>>>> bet kai perjungi pavara, apsukos krenta vel tas pats... taip ir 
>>>>> tampausi kol variklis neuzsyla normaliai iki 90-95, tada vaziuoja 
>>>>> normaliai, nors gal ir nedirba dar tobulai... zvakes, laidai 
>>>>> praktiskai nauji - gal kazkas su elektra/uzdegimu - bet kodel viskas 
>>>>> pasitaiso uzsilus varikliui ?, tie patys pozymiai tiek su benzinu tiek 
>>>>> su dujomis, kompas klaidos nemeta... galvojau kad EGR voztuvas - 
>>>>> isardziau, padariau tarpine be skyliu, idejau bet atrodo kaip ir 
>>>>> niekas nepasikeite (na gal is pradziu buvo geriau, bet tuo metu 
>>>>> neveike tas vel. daviklis tai sunku buvo palyginti).. gal kas turi 
>>>>> kokiu ideju ? nes ziema kol uzsils variklis reikes laukti ilgokai :D
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>