Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: opapa
Data: 2009-08-24 10:43:33
na reikes ziureti...
po teisybei prisiminiau kad vakar vis del to vienu metu buvo uzsideges
"zaibukas" tai dabar nubegau su savarzele "pracekinti" tai meta 13 klaida -
kas suprantu yra lambda zondas. Bet pvz. siandien ryte vaziavau i darba tai
klaidos nemete kompas... na dar tiesa ir kuro sanaudos taip isaugo neblogai,
bet galvojau kad tai susije del vazinejimo be velenelio daviklio..