Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: Lobis
Data: 2009-08-24 13:30:37
pas mane nuo tu duju uzsibuna benzo purkstukai :) tai kad motoras perjungus
i benza nesikeiktu zaibuku ir normaliai dirbtu reik isvazineti taip
vargstant apie 20 litru benzo. Bet kad butent purkstukai kalti as
issiaiskinau opel servise kur jie pasijunge savo pricindalus pasake kur beda
:)
O su zondu tu nieko neburk :) as is opelyno turiu pusiau pazystama elektrika
tai vienareiksmiskai - nauja arba deveta, su visais kitais tas xev tipo
nesikalba kaip pridera.