Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: opapa
Data: 2009-08-27 13:44:20
patikrinsiu, bet zvakes ir laidai keisti jau gerokai po to kai pakeista
tarpine - t.y. pries gera menesi, bet kaip cia kalba news'uose kad ir naujos
zvakes buna lievos, tai visko gali buti... zvakes pirkau gm originalias,
laidus tipo angliskus (sake neblogi, pagailejau tipo originaliems) is
Alagorus Kaune