Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: BigM
Data: 2009-08-24 10:32:34
tikrink žvakes/uždegimo rites/laidus (nežinau kaip tuose varikliuose ar
ritės ant kiekvieno cilindro ar laidai eina).

Labai tikėtina, kad 1-2 žvakės "šauna" pro šoną kibirkštį. Turėjau
analogišką situaciją su Volvo. Mano šios problemos versija: kol šaltesnis
variklis, kompresija yra aukštesnė (?) ir žvakė nesugeba skierkos kalti į
cilindrą, ko pasekoje skelia išorėje. Kai variklis pašyla, kompresija mažėja
ir skierka jau į cilindrą kala.

Dar patikrinimui gali išimti žvakes ir pažiūrėti kurių viršutinė keramika
ties metalu yra apsvilusi, tai tos žvakės greičiausiai bus blogos.

Kad ir apynaujės žvakės, nereiškia, kad jos geros, nes ir naujų krūva
brokuotų būna. Patikrinti patikimai gali tik stende (kai kurie servisiukai
turi).