nenustebk jei rasi pilna tepalo :) keichiau tarpine 3 kartus per 3 savaites. nemachino :) uzhvariau hermetiku belenkiek ir vistiek rasojo. taip ir pardaviau, bendradarbis kas menesi nusivalo ir svio :) -- -- Best regards, MAXX Dodge Grand Caravan'02 3,3 Audi A3 '00 1.8T quattro -- "opapa" <a@aa.lt> wrote in message news:h75o24$8g2$1@trimpas.omnitel.net... > patikrinsiu, bet zvakes ir laidai keisti jau gerokai po to kai pakeista > tarpine - t.y. pries gera menesi, bet kaip cia kalba news'uose kad ir > naujos zvakes buna lievos, tai visko gali buti... zvakes pirkau gm > originalias, laidus tipo angliskus (sake neblogi, pagailejau tipo > originaliems) is Alagorus Kaune > > "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message > news:h75nni$7v0$1@trimpas.omnitel.net... >> pradek nuo laidu ir zhvakiu... prisiminiau man taip buvo, pilna zhvakese >> tepalo, pakeichiau zhvakes ir baigesi visos bedos. >> >> -- >> -- >> Best regards, >> >> MAXX >> Dodge Grand Caravan'02 3,3 >> Audi A3 '00 1.8T quattro >> -- >> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message >> news:h75nj1$7nl$1@trimpas.omnitel.net... >>> del laisvos eigos voztuvelio nezinau, atrodo viskas gerai, apsukos >>> stabilios, negesta, gal siek tiek mazokos ~650, tai jau taip arti ribos >>> ir sukelia toki drebejima, bet taip visada buvo... >>> del EGR tai prisiskaiciau forumu ir pagalvojau kad cia ir bus ta >>> priezastis, kad kai saltas variklis, tai EGR pumpuoja tas nesudegusias >>> dujas ir taip gaunasi kad saltas nevaziuoja, o kad ji nukenksminus jokiu >>> pasaliniu veiksniu ir neturetu buti, net jei jis ir geras (na oro tarsos >>> neskaitau :) ) nes dabar tai apsuku ribose tarp 1000-2500 praktiskai >>> nevaziuoja :( grynai kaip nedirbtu koks cilindras... tada kaip ir >>> "pramusa" ir toliau jau variklis dirba gerai... jei uzkeli apsukas ir >>> speji begi perjungti apsukoms nenukritus zemiau 2500 tai tada ok... bet >>> jei pradedi vaziuoti 4 pavara apie 50 km/h tai spaudziant gaza prasideda >>> tampymas :( jei labai svelniai tai dar dar tolygiai begejasi... susilus >>> virs 90 jau kaip ir normalizuojasi ir viskas ok, bet pati trauka >>> kazkokia ne tokia (na aisku pas x20xev omegoje ir taip nera tos traukos) >>> seniau leido galvutes dangtelio tarpine tai ten gale ties babinomis >>> biski pasitepalave taip daugiau, tai gal jos...? bet tada kodel kai >>> susyla viskas ok.... >>> gal tikrai reiketu keisti ta EGR bet taip irgi nesinori viska is eiles >>> keisti :( >>> >>> "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message >>> news:h75mqs$6h8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kaip laisvu eigu vozhtuvelis? turiu man atrodo veikianti. >>>> O kam tau reikai nukenksminti ERG? Tetchio pasificai nukenksmint taip >>>> ir nepavyko, tai pakeitem 170 lt naujas ir viskas susitvarke. Bet >>>> simtomai buvo kitokie, purtesi karshtas. >>>> pasikeisk ta erg ir vsio. >>>> tik pazhiurek nuo ko tinka. garantuotai ka nors pigaus ish GM grupes >>>> gausi. chia tie lietuviukai su savo kainorada uzhpist baigia. >>>> >>>> -- >>>> -- >>>> Best regards, >>>> >>>> MAXX >>>> Dodge Grand Caravan'02 3,3 >>>> Audi A3 '00 1.8T quattro >>>> -- >>>> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message >>>> news:h75lv2$511$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> jei sugalvosi kame problemos del salto blogai dirbancio variklio tai >>>>> tikrai bus :) - galesiu perduoti tavo zmonai jei dar dirba ten pat.... >>>>> tiesa, dar paskaitinejau rusu forumus ir ten visi sako, kad >>>>> paprasciausias budas nukenksminti EGR voztuva tai uzlydyti vakumo >>>>> zarnele kuri ateina i ta voztuva, tai ta operacija padariau ir lyg >>>>> pagerejo.. nu bet taip so so... tiesa dar kai uzvedi toks idomus >>>>> garsas kaip per tarpine kokia pustu (gal ta kur EGR voztuva >>>>> uzglusinau) bet kazkur po minutes kai siek tiek pasyla tas garsas >>>>> dingsta... >>>>> dar karta pracekinau su savarzele tai lambda zondo klaidos jau >>>>> nebera... plia uzsiknisau jau su ta Omega.... >>>>> ir dar prie viso to malonumo nustojo veikto kondicionierius - toks >>>>> vaizdas kad nejungia kompresoriaus :((( pravazinejau 3 metus be >>>>> problemu, o cia dabar kad pradejo viskas is eiles birti plia :(((( >>>>> pats laikas keisti auto, tik ta krize.... >>>>> o gal zinai kur tu rusisku davikliu ieskoti ir ar is vis keisti....? >>>>> >>>>> ps. einu jau akcijinio alaus ieskoti >>>>> >>>>> >>>>> "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message >>>>> news:h75kms$2vs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kur mano alus? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> -- >>>>>> Best regards, >>>>>> >>>>>> MAXX >>>>>> Dodge Grand Caravan'02 3,3 >>>>>> Audi A3 '00 1.8T quattro >>>>>> -- >>>>>> "opapa" <a@aa.lt> wrote in message >>>>>> news:h6tev2$rc1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> padrasintas MAXX kad galima kisti belenkoki davikli, svarbu laidu >>>>>>> spalva atrinkti :) pritaikiau senesni (94-96) pask. velenelio >>>>>>> davikli ir kaip ir ta problema issiprende, tik liko dar viena :( >>>>>>> saltas variklis visai nedirba :( kol neuzsyla iki kazkur 70-90 tol >>>>>>> neimanoma praktiskai vaziuoti, masina tamposi, gazo nepriima, atrodo >>>>>>> lyg koks cilindras nedirbtu, kylan apsukoms kaip ir "pramusa" ir >>>>>>> gerai dirba, bet kai perjungi pavara, apsukos krenta vel tas pats... >>>>>>> taip ir tampausi kol variklis neuzsyla normaliai iki 90-95, tada >>>>>>> vaziuoja normaliai, nors gal ir nedirba dar tobulai... zvakes, >>>>>>> laidai praktiskai nauji - gal kazkas su elektra/uzdegimu - bet kodel >>>>>>> viskas pasitaiso uzsilus varikliui ?, tie patys pozymiai tiek su >>>>>>> benzinu tiek su dujomis, kompas klaidos nemeta... galvojau kad EGR >>>>>>> voztuvas - isardziau, padariau tarpine be skyliu, idejau bet atrodo >>>>>>> kaip ir niekas nepasikeite (na gal is pradziu buvo geriau, bet tuo >>>>>>> metu neveike tas vel. daviklis tai sunku buvo palyginti).. gal kas >>>>>>> turi kokiu ideju ? nes ziema kol uzsils variklis reikes laukti >>>>>>> ilgokai :D >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >