Tema: Re: vel x20xev problemos....
Autorius: MAXX
Data: 2009-08-27 13:23:24
o kaip laisvu eigu vozhtuvelis? turiu man atrodo veikianti.
O kam tau reikai nukenksminti ERG? Tetchio pasificai nukenksmint taip ir
nepavyko, tai pakeitem 170 lt naujas ir viskas susitvarke. Bet simtomai buvo
kitokie, purtesi karshtas.
pasikeisk ta erg ir vsio.
tik pazhiurek nuo ko tinka. garantuotai ka nors pigaus ish GM grupes gausi.
chia tie lietuviukai su savo kainorada uzhpist baigia.

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3
 Audi A3 '00 1.8T quattro