Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: kardanas
Data: 2013-03-27 00:27:21
patikslinsiu, lenkuos nuo 8000 ir netruksta ju ten. lietuvoj 10-12000 ir 
truksta. Luza alkuniniai kuriu turgines ridos ir visi papuole suluzeliai 
kazkodel akivaizdziai perkaitinti. Yra zinomi lietuvoj su ~250000 rida ir 
neperkaitinti, sie nekelia jokiu bedu.

"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
news:kirobj$t5q$1@trimpas.omnitel.net...
> girdejau tiek, kad uz boxer dyzeli praso 10 k lt. ir yra didziulis 
> deficitas net lenkuos.
> "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message 
> news:kirein$i29$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2013-03-25 12:52, Dainiushas wrote:
>>> aš truputį ne tai turėjau omeny. Ne amžių, o laikmetį. Reiktų ir Subaru
>>> paimt 1985-tų metų modelio ir tada jau lygint :).
>>
>> Kiek zinau, tu metu subaru kaip tik dar geriau laike :-)) (is 
>> atsiliepimu) Ir jau ejo snekos, kad mano outbacko karta paskutinine, kuri 
>> dar laiko (sekanti, tipo, byra uz brangiai - bet kolegos vazineja, ir 
>> nieko :-)  ), tribeca jau naujesne, ir ta nebyra :-))  Yra is kazkur 
>> gandai, kad paskutinis outbackas byra - bet va kolega vazineje, kaip ir 
>> nesiskundzia :-))
>>
>>>
>>> Nžn ar kas pasikeitė guolių gamybos technologijoje, bet 1998 pasatui
>>> 475kkm, generatoriaus guoliai gamykliniai. Kaip ir ratų beje :). Su
>>> amortikai ir šarnyrais taip  pat jokių bėdų
>>
>> Dziugu, jei taip. Tik sunku patiketi, kai yra kitokios praktikos su 
>> senesniu to gamintojo auto. Gal patobulejo. Be to, yra ziniu (nepilnai 
>> patikrinta, bet kaip ir nemelavo), kad touregai irgi byra uz brangiai 
>> (pazistamas lygino savo tribekos ir jo pazistamo tourego eksploatacija, 
>> tai tourego pakaba pakainavo pakankamai brangiai iki 100tkm. Abi auto - 
>> is salonu)
>>
>> Dziugu butu, jei is tikro kas nors is vw su pakenciamos galios varikliu 
>> nebyra... O gal nebyra tik su silpniausiais varikliais? :-) Nes esant 
>> stipresniam varikliui ir apkrova vaziuoklei padideja...
>>
>> Del guoliu tobulejimo: nieko ten naujo. Pvz nisan pathfinder dabartiniam 
>> priekiniai guoliai laiko 100tkm (info is dilerio, netycia pamaciau, kad 
>> kazkam keicia, tai pasipasakojo... ). Kainuoja nekukliai...
>>
>> Audrius K.
>>
>>>
>>> On 2013.03.25 12:26, Audrius K. wrote:
>>>> On 2013-03-25 00:32, Dainiushas wrote:
>>>>> tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m
>>>>> besiskiriančius....kaip visada.... :)
>>>>
>>>> As lyginu puikiai sulyginamus dalykus:  Pvz, kiek tarnauja vieno ar 
>>>> kito
>>>> gamintojo generatorius, kiek tarnauja amortizatoriai, kiek tarnauja
>>>> sarnyrai ar vairo traukes. Ir - keista - passato pralosia beveik
>>>> viskas... Ir negalima to nurasyti tam, kad gal pakliudavo prastos
>>>> kokybes dalys. Nemazai daliu buvo dedama su orinaliu vw zenklu is
>>>> dilerio, jei neoriginalios - tai buvo perkamos bene brangiausios ir
>>>> kokybiskiausios buvosios rinkoje. Tarkim, pirma karta as nezinojau
>>>> tikros passato ridos, ir ratu guolius keiciau su didele rida.. Taciau
>>>> pakeitus po 100tkm vel juos rekejo keisti... Galiniai sailenblokai:
>>>> kazkur po 3 metu eksploatacijos tako pakeisti (ideti originalai uz
>>>> kosmosa). Dar 3 metai, ir jie vel isplyse... Kuro vamzdalis: prarudijo,
>>>> kai auto buvo truputi virs 10 metu. Pakeitus nauju originalu sekanti
>>>> karta beveik prarudijo vel per 10 metu...
>>>>
>>>> Dabar su subaru ridos pas mane didesnes, taciau nei pakaboje, nei
>>>> variklyje nieko keisti netenka... sukasi simtai tkm, o niekas
>>>> nepareina... keista, ane? Net jei ziureti pagal vienoda amziu: kai
>>>> pasatui buvo 9-10-11metu, keiciau visa pakaba is eiles.. Outback - 
>>>> dabar
>>>> jam 11 metu, neteko pakaboje praktiskai nieko keisti :-)) (iskyrus
>>>> stabilizatoriaus gumas). Tikros ridos - laaabai panasios. Cia 
>>>> ivertinant
>>>> tai, kad outbacko zinau tikra rida, o passato buvo mazdaug zinoma pagal
>>>> ivairiu susitrinanciu daliu (vairo, pedalu, sedyniu, dureliu vyriu)
>>>> bukle... Su tribeca nelyginu, ji dar nepasieke tokio amziaus :-))
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos -
>>>>> kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie
>>>>> guoliai apsisuks skirting1 kartaičių :)
>>>>
>>>> Nereikia lia lia. Drosk tu kaip nori, 250tkm (ir tai dar ne galas) 
>>>> pries
>>>> 100tkm sneka uz save. Nekalbant jau apie tai, kad niekas to passato
>>>> nedroze visa generatoriaus gyvenima max apsukomis. Jei jau taip 
>>>> lyginti,
>>>> tai passatas gerokai maziau ir lengvenes priekabas tampe... Taip, kad
>>>> nereikia cia nesamoniu isvedineti...
>>>>
>>>> Audrius K.
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> On 2013.03.24 20:53, Audrius K. wrote:
>>>>>> On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote:
>>>>>>> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas
>>>>>>> lūžo
>>>>>>> ir nelaikė :D
>>>>>>
>>>>>> Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar 
>>>>>> dabaiginedamas
>>>>>> droziau :-))  Pakankamai ilgai dar drozesi :-))  Bet tai nesusije su
>>>>>> patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... 
>>>>>> ir
>>>>>> dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys,
>>>>>> starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau
>>>>>> kas
>>>>>> 100tkm).  Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis
>>>>>> naudojamas
>>>>>> kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-))
>>>>>>
>>>>>> Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam
>>>>>> neteko
>>>>>> remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei
>>>>>> sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu...   O passate amortikai
>>>>>> buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius
>>>>>> (kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako)
>>>>>> prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala 
>>>>>> is
>>>>>> dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai
>>>>>> originalus) Ir t.t.
>>>>>>
>>>>>> Audrius K.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2013.03.24 19:28, Audrius K. wrote:
>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>