patikslinsiu, lenkuos nuo 8000 ir netruksta ju ten. lietuvoj 10-12000 ir truksta. Luza alkuniniai kuriu turgines ridos ir visi papuole suluzeliai kazkodel akivaizdziai perkaitinti. Yra zinomi lietuvoj su ~250000 rida ir neperkaitinti, sie nekelia jokiu bedu. "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:kirobj$t5q$1@trimpas.omnitel.net... > girdejau tiek, kad uz boxer dyzeli praso 10 k lt. ir yra didziulis > deficitas net lenkuos. > "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message > news:kirein$i29$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2013-03-25 12:52, Dainiushas wrote: >>> aš truputį ne tai turėjau omeny. Ne amžių, o laikmetį. Reiktų ir Subaru >>> paimt 1985-tų metų modelio ir tada jau lygint :). >> >> Kiek zinau, tu metu subaru kaip tik dar geriau laike :-)) (is >> atsiliepimu) Ir jau ejo snekos, kad mano outbacko karta paskutinine, kuri >> dar laiko (sekanti, tipo, byra uz brangiai - bet kolegos vazineja, ir >> nieko :-) ), tribeca jau naujesne, ir ta nebyra :-)) Yra is kazkur >> gandai, kad paskutinis outbackas byra - bet va kolega vazineje, kaip ir >> nesiskundzia :-)) >> >>> >>> Nžn ar kas pasikeitė guolių gamybos technologijoje, bet 1998 pasatui >>> 475kkm, generatoriaus guoliai gamykliniai. Kaip ir ratų beje :). Su >>> amortikai ir šarnyrais taip pat jokių bėdų >> >> Dziugu, jei taip. Tik sunku patiketi, kai yra kitokios praktikos su >> senesniu to gamintojo auto. Gal patobulejo. Be to, yra ziniu (nepilnai >> patikrinta, bet kaip ir nemelavo), kad touregai irgi byra uz brangiai >> (pazistamas lygino savo tribekos ir jo pazistamo tourego eksploatacija, >> tai tourego pakaba pakainavo pakankamai brangiai iki 100tkm. Abi auto - >> is salonu) >> >> Dziugu butu, jei is tikro kas nors is vw su pakenciamos galios varikliu >> nebyra... O gal nebyra tik su silpniausiais varikliais? :-) Nes esant >> stipresniam varikliui ir apkrova vaziuoklei padideja... >> >> Del guoliu tobulejimo: nieko ten naujo. Pvz nisan pathfinder dabartiniam >> priekiniai guoliai laiko 100tkm (info is dilerio, netycia pamaciau, kad >> kazkam keicia, tai pasipasakojo... ). Kainuoja nekukliai... >> >> Audrius K. >> >>> >>> On 2013.03.25 12:26, Audrius K. wrote: >>>> On 2013-03-25 00:32, Dainiushas wrote: >>>>> tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m >>>>> besiskiriančius....kaip visada.... :) >>>> >>>> As lyginu puikiai sulyginamus dalykus: Pvz, kiek tarnauja vieno ar >>>> kito >>>> gamintojo generatorius, kiek tarnauja amortizatoriai, kiek tarnauja >>>> sarnyrai ar vairo traukes. Ir - keista - passato pralosia beveik >>>> viskas... Ir negalima to nurasyti tam, kad gal pakliudavo prastos >>>> kokybes dalys. Nemazai daliu buvo dedama su orinaliu vw zenklu is >>>> dilerio, jei neoriginalios - tai buvo perkamos bene brangiausios ir >>>> kokybiskiausios buvosios rinkoje. Tarkim, pirma karta as nezinojau >>>> tikros passato ridos, ir ratu guolius keiciau su didele rida.. Taciau >>>> pakeitus po 100tkm vel juos rekejo keisti... Galiniai sailenblokai: >>>> kazkur po 3 metu eksploatacijos tako pakeisti (ideti originalai uz >>>> kosmosa). Dar 3 metai, ir jie vel isplyse... Kuro vamzdalis: prarudijo, >>>> kai auto buvo truputi virs 10 metu. Pakeitus nauju originalu sekanti >>>> karta beveik prarudijo vel per 10 metu... >>>> >>>> Dabar su subaru ridos pas mane didesnes, taciau nei pakaboje, nei >>>> variklyje nieko keisti netenka... sukasi simtai tkm, o niekas >>>> nepareina... keista, ane? Net jei ziureti pagal vienoda amziu: kai >>>> pasatui buvo 9-10-11metu, keiciau visa pakaba is eiles.. Outback - >>>> dabar >>>> jam 11 metu, neteko pakaboje praktiskai nieko keisti :-)) (iskyrus >>>> stabilizatoriaus gumas). Tikros ridos - laaabai panasios. Cia >>>> ivertinant >>>> tai, kad outbacko zinau tikra rida, o passato buvo mazdaug zinoma pagal >>>> ivairiu susitrinanciu daliu (vairo, pedalu, sedyniu, dureliu vyriu) >>>> bukle... Su tribeca nelyginu, ji dar nepasieke tokio amziaus :-)) >>>> >>>> >>>>> >>>>> O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos - >>>>> kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie >>>>> guoliai apsisuks skirting1 kartaičių :) >>>> >>>> Nereikia lia lia. Drosk tu kaip nori, 250tkm (ir tai dar ne galas) >>>> pries >>>> 100tkm sneka uz save. Nekalbant jau apie tai, kad niekas to passato >>>> nedroze visa generatoriaus gyvenima max apsukomis. Jei jau taip >>>> lyginti, >>>> tai passatas gerokai maziau ir lengvenes priekabas tampe... Taip, kad >>>> nereikia cia nesamoniu isvedineti... >>>> >>>> Audrius K. >>>> >>>> >>>>> >>>>> On 2013.03.24 20:53, Audrius K. wrote: >>>>>> On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote: >>>>>>> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas >>>>>>> lūžo >>>>>>> ir nelaikė :D >>>>>> >>>>>> Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar >>>>>> dabaiginedamas >>>>>> droziau :-)) Pakankamai ilgai dar drozesi :-)) Bet tai nesusije su >>>>>> patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... >>>>>> ir >>>>>> dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys, >>>>>> starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau >>>>>> kas >>>>>> 100tkm). Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis >>>>>> naudojamas >>>>>> kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-)) >>>>>> >>>>>> Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam >>>>>> neteko >>>>>> remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei >>>>>> sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu... O passate amortikai >>>>>> buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius >>>>>> (kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako) >>>>>> prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala >>>>>> is >>>>>> dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai >>>>>> originalus) Ir t.t. >>>>>> >>>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2013.03.24 19:28, Audrius K. wrote: >>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> > >