Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: bes <jurijusb(spam_filter)@gmail.com>
Data: 2013-03-25 23:51:18
Bet kuris meistras papasakos apie senu B3,B4 Passatu patikimuma.
Ten tiesiog nera kam gesti, o jei ir sugenda dalys ant kiekvieno kampo, cia
ne Subaru su oppozitiniu varikliu.
Pas mane buvo Passat B4 ir dar kazkada B2.
Tai gedimai tie patys, genda po tris kartus per menesi visokios smulkmenos
ir ne tik.
Gal as uztaikiau ant suvazinetu, bet VW daugiau nenoriu.