tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m besiskiriančius....kaip visada.... :) O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos - kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie guoliai apsisuks skirting1 kartų skaičių :) On 2013.03.24 20:53, Audrius K. wrote: > On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote: >> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas lūžo >> ir nelaikė :D > > Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar dabaiginedamas > droziau :-)) Pakankamai ilgai dar drozesi :-)) Bet tai nesusije su > patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... ir > dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys, > starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau kas > 100tkm). Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis naudojamas > kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-)) > > Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam neteko > remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei > sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu... O passate amortikai > buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius > (kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako) > prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala is > dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai > originalus) Ir t.t. > > Audrius K. > >> >> On 2013.03.24 19:28, Audrius K. wrote: >> >