Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-24 21:53:58
On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote:
> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas lūžo
> ir nelaikė :D

Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar dabaiginedamas
droziau :-))  Pakankamai ilgai dar drozesi :-))  Bet tai nesusije su
patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... ir
dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys,
starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau kas
100tkm).  Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis naudojamas
kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-))

Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam neteko
remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei
sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu...   O passate amortikai
buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius
(kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako)
prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala is
dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai
originalus) Ir t.t.

Audrius K.