Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: VNS
Data: 2013-03-26 12:04:51
girdejau tiek, kad uz boxer dyzeli praso 10 k lt. ir yra didziulis deficitas 
net lenkuos.
"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message 
news:kirein$i29$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2013-03-25 12:52, Dainiushas wrote:
>> aš truputį ne tai turėjau omeny. Ne amžių, o laikmetį. Reiktų ir Subaru
>> paimt 1985-tų metų modelio ir tada jau lygint :).
>
> Kiek zinau, tu metu subaru kaip tik dar geriau laike :-)) (is atsiliepimu) 
> Ir jau ejo snekos, kad mano outbacko karta paskutinine, kuri dar laiko 
> (sekanti, tipo, byra uz brangiai - bet kolegos vazineja, ir nieko :-)  ), 
> tribeca jau naujesne, ir ta nebyra :-))  Yra is kazkur gandai, kad 
> paskutinis outbackas byra - bet va kolega vazineje, kaip ir nesiskundzia 
> :-))
>
>>
>> Nžn ar kas pasikeitė guolių gamybos technologijoje, bet 1998 pasatui
>> 475kkm, generatoriaus guoliai gamykliniai. Kaip ir ratų beje :). Su
>> amortikai ir šarnyrais taip  pat jokių bėdų
>
> Dziugu, jei taip. Tik sunku patiketi, kai yra kitokios praktikos su 
> senesniu to gamintojo auto. Gal patobulejo. Be to, yra ziniu (nepilnai 
> patikrinta, bet kaip ir nemelavo), kad touregai irgi byra uz brangiai 
> (pazistamas lygino savo tribekos ir jo pazistamo tourego eksploatacija, 
> tai tourego pakaba pakainavo pakankamai brangiai iki 100tkm. Abi auto - is 
> salonu)
>
> Dziugu butu, jei is tikro kas nors is vw su pakenciamos galios varikliu 
> nebyra... O gal nebyra tik su silpniausiais varikliais? :-) Nes esant 
> stipresniam varikliui ir apkrova vaziuoklei padideja...
>
> Del guoliu tobulejimo: nieko ten naujo. Pvz nisan pathfinder dabartiniam 
> priekiniai guoliai laiko 100tkm (info is dilerio, netycia pamaciau, kad 
> kazkam keicia, tai pasipasakojo... ). Kainuoja nekukliai...
>
> Audrius K.
>
>>
>> On 2013.03.25 12:26, Audrius K. wrote:
>>> On 2013-03-25 00:32, Dainiushas wrote:
>>>> tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m
>>>> besiskiriančius....kaip visada.... :)
>>>
>>> As lyginu puikiai sulyginamus dalykus:  Pvz, kiek tarnauja vieno ar kito
>>> gamintojo generatorius, kiek tarnauja amortizatoriai, kiek tarnauja
>>> sarnyrai ar vairo traukes. Ir - keista - passato pralosia beveik
>>> viskas... Ir negalima to nurasyti tam, kad gal pakliudavo prastos
>>> kokybes dalys. Nemazai daliu buvo dedama su orinaliu vw zenklu is
>>> dilerio, jei neoriginalios - tai buvo perkamos bene brangiausios ir
>>> kokybiskiausios buvosios rinkoje. Tarkim, pirma karta as nezinojau
>>> tikros passato ridos, ir ratu guolius keiciau su didele rida.. Taciau
>>> pakeitus po 100tkm vel juos rekejo keisti... Galiniai sailenblokai:
>>> kazkur po 3 metu eksploatacijos tako pakeisti (ideti originalai uz
>>> kosmosa). Dar 3 metai, ir jie vel isplyse... Kuro vamzdalis: prarudijo,
>>> kai auto buvo truputi virs 10 metu. Pakeitus nauju originalu sekanti
>>> karta beveik prarudijo vel per 10 metu...
>>>
>>> Dabar su subaru ridos pas mane didesnes, taciau nei pakaboje, nei
>>> variklyje nieko keisti netenka... sukasi simtai tkm, o niekas
>>> nepareina... keista, ane? Net jei ziureti pagal vienoda amziu: kai
>>> pasatui buvo 9-10-11metu, keiciau visa pakaba is eiles.. Outback - dabar
>>> jam 11 metu, neteko pakaboje praktiskai nieko keisti :-)) (iskyrus
>>> stabilizatoriaus gumas). Tikros ridos - laaabai panasios. Cia ivertinant
>>> tai, kad outbacko zinau tikra rida, o passato buvo mazdaug zinoma pagal
>>> ivairiu susitrinanciu daliu (vairo, pedalu, sedyniu, dureliu vyriu)
>>> bukle... Su tribeca nelyginu, ji dar nepasieke tokio amziaus :-))
>>>
>>>
>>>>
>>>> O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos -
>>>> kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie
>>>> guoliai apsisuks skirting1 kartaičių :)
>>>
>>> Nereikia lia lia. Drosk tu kaip nori, 250tkm (ir tai dar ne galas) pries
>>> 100tkm sneka uz save. Nekalbant jau apie tai, kad niekas to passato
>>> nedroze visa generatoriaus gyvenima max apsukomis. Jei jau taip lyginti,
>>> tai passatas gerokai maziau ir lengvenes priekabas tampe... Taip, kad
>>> nereikia cia nesamoniu isvedineti...
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>>
>>>>
>>>> On 2013.03.24 20:53, Audrius K. wrote:
>>>>> On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote:
>>>>>> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas
>>>>>> lūžo
>>>>>> ir nelaikė :D
>>>>>
>>>>> Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar dabaiginedamas
>>>>> droziau :-))  Pakankamai ilgai dar drozesi :-))  Bet tai nesusije su
>>>>> patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... 
>>>>> ir
>>>>> dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys,
>>>>> starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau
>>>>> kas
>>>>> 100tkm).  Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis
>>>>> naudojamas
>>>>> kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-))
>>>>>
>>>>> Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam
>>>>> neteko
>>>>> remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei
>>>>> sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu...   O passate amortikai
>>>>> buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius
>>>>> (kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako)
>>>>> prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala 
>>>>> is
>>>>> dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai
>>>>> originalus) Ir t.t.
>>>>>
>>>>> Audrius K.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 2013.03.24 19:28, Audrius K. wrote:
>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>