girdejau tiek, kad uz boxer dyzeli praso 10 k lt. ir yra didziulis deficitas net lenkuos. "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message news:kirein$i29$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013-03-25 12:52, Dainiushas wrote: >> aš truputį ne tai turėjau omeny. Ne amžių, o laikmetį. Reiktų ir Subaru >> paimt 1985-tų metų modelio ir tada jau lygint :). > > Kiek zinau, tu metu subaru kaip tik dar geriau laike :-)) (is atsiliepimu) > Ir jau ejo snekos, kad mano outbacko karta paskutinine, kuri dar laiko > (sekanti, tipo, byra uz brangiai - bet kolegos vazineja, ir nieko :-) ), > tribeca jau naujesne, ir ta nebyra :-)) Yra is kazkur gandai, kad > paskutinis outbackas byra - bet va kolega vazineje, kaip ir nesiskundzia > :-)) > >> >> Nžn ar kas pasikeitė guolių gamybos technologijoje, bet 1998 pasatui >> 475kkm, generatoriaus guoliai gamykliniai. Kaip ir ratų beje :). Su >> amortikai ir šarnyrais taip pat jokių bėdų > > Dziugu, jei taip. Tik sunku patiketi, kai yra kitokios praktikos su > senesniu to gamintojo auto. Gal patobulejo. Be to, yra ziniu (nepilnai > patikrinta, bet kaip ir nemelavo), kad touregai irgi byra uz brangiai > (pazistamas lygino savo tribekos ir jo pazistamo tourego eksploatacija, > tai tourego pakaba pakainavo pakankamai brangiai iki 100tkm. Abi auto - is > salonu) > > Dziugu butu, jei is tikro kas nors is vw su pakenciamos galios varikliu > nebyra... O gal nebyra tik su silpniausiais varikliais? :-) Nes esant > stipresniam varikliui ir apkrova vaziuoklei padideja... > > Del guoliu tobulejimo: nieko ten naujo. Pvz nisan pathfinder dabartiniam > priekiniai guoliai laiko 100tkm (info is dilerio, netycia pamaciau, kad > kazkam keicia, tai pasipasakojo... ). Kainuoja nekukliai... > > Audrius K. > >> >> On 2013.03.25 12:26, Audrius K. wrote: >>> On 2013-03-25 00:32, Dainiushas wrote: >>>> tai, kad tu nesulyginamus dalykus lygini, automobilius per 20m >>>> besiskiriančius....kaip visada.... :) >>> >>> As lyginu puikiai sulyginamus dalykus: Pvz, kiek tarnauja vieno ar kito >>> gamintojo generatorius, kiek tarnauja amortizatoriai, kiek tarnauja >>> sarnyrai ar vairo traukes. Ir - keista - passato pralosia beveik >>> viskas... Ir negalima to nurasyti tam, kad gal pakliudavo prastos >>> kokybes dalys. Nemazai daliu buvo dedama su orinaliu vw zenklu is >>> dilerio, jei neoriginalios - tai buvo perkamos bene brangiausios ir >>> kokybiskiausios buvosios rinkoje. Tarkim, pirma karta as nezinojau >>> tikros passato ridos, ir ratu guolius keiciau su didele rida.. Taciau >>> pakeitus po 100tkm vel juos rekejo keisti... Galiniai sailenblokai: >>> kazkur po 3 metu eksploatacijos tako pakeisti (ideti originalai uz >>> kosmosa). Dar 3 metai, ir jie vel isplyse... Kuro vamzdalis: prarudijo, >>> kai auto buvo truputi virs 10 metu. Pakeitus nauju originalu sekanti >>> karta beveik prarudijo vel per 10 metu... >>> >>> Dabar su subaru ridos pas mane didesnes, taciau nei pakaboje, nei >>> variklyje nieko keisti netenka... sukasi simtai tkm, o niekas >>> nepareina... keista, ane? Net jei ziureti pagal vienoda amziu: kai >>> pasatui buvo 9-10-11metu, keiciau visa pakaba is eiles.. Outback - dabar >>> jam 11 metu, neteko pakaboje praktiskai nieko keisti :-)) (iskyrus >>> stabilizatoriaus gumas). Tikros ridos - laaabai panasios. Cia ivertinant >>> tai, kad outbacko zinau tikra rida, o passato buvo mazdaug zinoma pagal >>> ivairiu susitrinanciu daliu (vairo, pedalu, sedyniu, dureliu vyriu) >>> bukle... Su tribeca nelyginu, ji dar nepasieke tokio amziaus :-)) >>> >>> >>>> >>>> O generatoriui beje yra skirtumas kur droži, tos pačios motovalandos - >>>> kaip ir varikliui. t.y. važiuojant 20km antra ir penkta pavaromis, tie >>>> guoliai apsisuks skirting1 kartaičių :) >>> >>> Nereikia lia lia. Drosk tu kaip nori, 250tkm (ir tai dar ne galas) pries >>> 100tkm sneka uz save. Nekalbant jau apie tai, kad niekas to passato >>> nedroze visa generatoriaus gyvenima max apsukomis. Jei jau taip lyginti, >>> tai passatas gerokai maziau ir lengvenes priekabas tampe... Taip, kad >>> nereikia cia nesamoniu isvedineti... >>> >>> Audrius K. >>> >>> >>>> >>>> On 2013.03.24 20:53, Audrius K. wrote: >>>>> On 2013-03-24 19:46, Dainiushas wrote: >>>>>> nu, drožei pasatą kaip buldozerį, o paskui seki pasakas, kad viskas >>>>>> lūžo >>>>>> ir nelaikė :D >>>>> >>>>> Tai kai nusibodo remontuoti daugiau maziau saugant, dar dabaiginedamas >>>>> droziau :-)) Pakankamai ilgai dar drozesi :-)) Bet tai nesusije su >>>>> patikimumu - nepasidare jis patikimas ir puse mechanikos pakeitus... >>>>> ir >>>>> dadrozinejant dar remontai nemazai kainavo (tokie kaip kuro siurblys, >>>>> starterio ir generatoriaus remontai (generatoriaus guolius keisdavau >>>>> kas >>>>> 100tkm). Sutik, ar auto vazinejama tik autostradomis, ar jis >>>>> naudojamas >>>>> kaip buldozeris, generatoriaus guoliu dylimas nepriklauso :-)) >>>>> >>>>> Lyginant su subaru - outback ~250tkm, tribeca ~180tkm, nei vienam >>>>> neteko >>>>> remontuoti nei generatoriaus, nei starterio, nei amortiku keisti, nei >>>>> sarnyru, nei vairo traukiu, nei ratu guoliu... O passate amortikai >>>>> buvo 3 metams, ratu guoliai - 100tkm, starteris ir generatrius >>>>> (kap.remontai) kas 100tkm, kuro vamzdelis (pirmas gabalas nuo bako) >>>>> prarudydavo per 10 metu (kas tiek reikdavo keisti, dedavau oridinala >>>>> is >>>>> dylerio..).Sailenblokai keliems metams (tame tarpe ir galiniai >>>>> originalus) Ir t.t. >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> >>>>>> >>>>>> On 2013.03.24 19:28, Audrius K. wrote: >>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >