Tema: Re: Parekomenduokit auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-03-26 09:18:00
On 2013-03-25 12:52, Dainiushas wrote:
> aš truputį ne tai turėjau omeny. Ne amžių, o laikmetį. Reiktų ir Subaru
> paimt 1985-tų metų modelio ir tada jau lygint :).

Kiek zinau, tu metu subaru kaip tik dar geriau laike :-)) (is
atsiliepimu)  Ir jau ejo snekos, kad mano outbacko karta paskutinine,
kuri dar laiko (sekanti, tipo, byra uz brangiai - bet kolegos vazineja,
ir nieko :-)  ), tribeca jau naujesne, ir ta nebyra :-))  Yra is kazkur
gandai, kad paskutinis outbackas byra - bet va kolega vazineje, kaip ir
nesiskundzia :-))

> Nžn ar kas pasikeitė guolių gamybos technologijoje, bet 1998 pasatui
> 475kkm, generatoriaus guoliai gamykliniai. Kaip ir ratų beje :). Su
> amortikai ir šarnyrais taip  pat jokių bėdų

Dziugu, jei taip. Tik sunku patiketi, kai yra kitokios praktikos su
senesniu to gamintojo auto. Gal patobulejo. Be to, yra ziniu (nepilnai
patikrinta, bet kaip ir nemelavo), kad touregai irgi byra uz brangiai
(pazistamas lygino savo tribekos ir jo pazistamo tourego eksploatacija,
tai tourego pakaba pakainavo pakankamai brangiai iki 100tkm. Abi auto -
is salonu)

Dziugu butu, jei is tikro kas nors is vw su pakenciamos galios varikliu
nebyra... O gal nebyra tik su silpniausiais varikliais? :-) Nes esant
stipresniam varikliui ir apkrova vaziuoklei padideja...

Del guoliu tobulejimo: nieko ten naujo. Pvz nisan pathfinder dabartiniam
priekiniai guoliai laiko 100tkm (info is dilerio, netycia pamaciau, kad
kazkam keicia, tai pasipasakojo... ). Kainuoja nekukliai...

Audrius K.